2014. júl. 6.

#Szeptember 3. (szerda)

                        
"Egy barát sok egy életre; kettő rengeteg; három egyenesen elviselhetetlen. A barátság az életmód bizonyos párhuzamosságát feltétezi, a gondolatok megosztását, a célok versenyét."

Az elmúlt 4 napot azért nem írom le,mert nem történt semmi. Szombaton,és vasárnap ruhát vettünk Anna nénivel, Hétfőn év nyitó volt. Kedden csak az órarendet írtuk le.(senki nem szólt senkihez)


Reggel a vekkerem ébresztett. Ki pattantam az ágyból,reggeliztem,csináltam magamnak uzsonnát,majd fel trappoltam az emeletre és be pakoltam. Elő vettem egy fehér toppot,egy fekete nadrágot és egy halvány rózsaszín ing szerűséget. Átöltöztem,fogat mostam,majd fel vettem a cipőmet és be zártam magam után az ajtót.
Anna néni korán reggel el ment dolgozni,ezért egyedül voltam otthon.

20 perc séta után meg érkeztem a sulihoz.
Egy csomó diák az iskola előtt bandázott,én inkább bementem mert a kora őszi időben feltámadt a szél,én pedig egy szál pulcsiban majdnem szét fagytam. Fel trappoltam az emeletre,majd az osztályunk felé vettem az irányt. Éppen hogy be léptem az ajtón,egy foci labda repült el a fejem mellett.
-Bocsi!-hallottam egy hangot a hátam mögül.
-Majdnem le rúgtad a fejemet!-háborodtam fel.
-Zsolti vagyok.-nyújtotta a kezét.
-Hanna.-ráztunk kezet.
Beljebb sétáltam,majd helyet foglaltam az ajtó felőli padsor 4-ik padjában. Éppen hogy le ültem 6 lány vett körül.
-Szia.Te Hanna vagy ugye?-kérdezte egy magas szőke hajú lány.
-Igen.-válaszoltam mosolyogva.
-Gyerekek mindenki foglaljon helyet!-kiáltotta el magát az ofőnk.
Ezek után köszönt nekünk,majd fel olvasta a névsort.
(le írom nektek a névsort hogy azért ezzel előrébb legyetek)

Balogh Petra (Petra)
Bakos Nóra (Nóri)
Bogdán Gergő (Geri)
Boros Anna (Anna)
Budai Bence (Bence)
Csikós Péter (Peti)
Faragó Zsolt (Zsolti)
Fodor Hanna (én)
Halász Zita (Zitu)
Lukács Dávid (Dávid)
Pap Réka (Réka)
Szilágyi Gábor (Gábor)
Soós Dániel (Dani)
Szűcs Virág (Virág)

Ezek után jött a bemutatkozás... Jajj!
Szépen sorban mindenki el mondta a maga "kis" történetét,majd elértünk HOZZÁM.
-Sziasztok. Fodor Hanna vagyok. 14 éves. Becenevem nincs,mindenki csak Hannának hív. Ő...Az igazi szüleim 10 éves koromban meghaltak,nem volt semmilyen közeli rokonunk,ezért nevelő szülőkhöz kerültem. 4 év után a nevelő szüleim is meghaltak,és most a nagynénémmel élek.
Az én monológom után síri csend telepedett el a teremben,gondoltam...
-Nos,azt javaslom folytassuk.-törte meg a csendet az ofönk.

20 perccel később már a lány vécében kuporogtam.
-Haaaaannnnaaaaaaa!!-hallottam a nevemet 4 lány hangján.
-Hagyjatok egyedül!-rúgtam meg a fülkém ajtaját.
Ez rossz ötlet volt,mert a másik percben már Anna,Zita,Nóri és Petra bámult engem.
-Mi a baj?-kérdezte Anna,majd le guggolt hogy a szemembe nézhessen.
-Mindenki hülyének fog nézni! Én leszek az árva kis csaj...-mormogtam.
-Dehogyis. Petra is a nagymamájánál lakik...-próbált vigasztalni Zita.
-El jössz velünk délután shoppingolni?-kérdezte Nóri.
-Persze.-szipogtam.
-Na de gyere,mert le késsük a töri órát!-húzott maga után Petra kuncogva.

*suli után*
A csajokkal még számot cseréltünk,és meg beszéltük hogy 5-kor találkozunk a téren.
-Sziasztok!-intettem,majd el kezdtem haza sétálni.
Éppen hogy el indultam el kezdett szakadni az eső. Rohantam haza,amikor dudálást hallottam magam mögül.
Hátra fordultam,és a lányokat pillantottam meg a hátam mögött.
-Szállj be!-kiabálta Petra.
Be ültem hátulra,és Petráék haza vittek.

Be trappoltam a házba,és fel mentem a ruháimat be dobáltam a mosógépbe,és el indítottam. Be álltam a zuhany alá,és le fürödtem. Be mentem a szobámba,majd fel öltöztem,és ki készítettem a ruhámat estére. Tanultam leckét írtam,és eldöntöttem hogy főzni fogok.
Evvel csak az volt a probléma,hogy nem tudok főzni..
Be toltam a csirkét a sütőbe,majd le ültem TV-t nézni.
1 óra múlva megnéztem a csirkét...hát...enyhén megfeketeledet...

Sajnálom,ez a rész nem lett jó:\

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése