2014. júl. 7.

#Szeptember 4. (csütörtök)


Végre! Az első igazi tanítási napom! Tudom hogy ez néhány ember számára furcsa lehet,de már alig vártam. Reggel is ez a gondolat éltetett amikor hajnali 5:30 (!!!) kor fél holtan ki vánszorogtam a fürdőbe,magamra zártam az ajtót,és le zuhanyoztam. Egy pihe-puha törölközőbe bugyolálva totyogtam el a szobámba, majd fel öltöztem. Egy világos kék farmert,egy fekete pólót,egy fekete-piros kockás inget és egy fekete (vastag) pulcsit vettem fel,amit tegnap a lányokkal vettünk Ha hiszitek,ha nem itt Budapesten már szeptember 4.-én hideg van. El vettem a zacskóból egy kakaós csigát,és minő meglepő megettem. Fel rohantam fogat mosni,majd ittam egy kis ásványvizet és a fali órára pillantva kiáltottam el magam.
-Anna! Elkésünk!-Igen.Anna.Rám parancsolt hogy hívjam így.
Fel vettük a cipőnket,majd ki rohantunk a kocsihoz és szél sebesen a sulihoz mentünk.
-Szia.-köszönt el tőlem Anna és az igazgatóiba ment,én pedig fel az osztályba.
-Szia Hanna!-intett messziről Zita.
Vissza kalimpáltam,majd valaki (szó szerint) be lökött az osztályba.
-Bocsi!-mondta Bence.
-Semmi.-söpörtem a fülem mögé egy kósza haj tincset.
El barangoltam a padomig,majd le ültem. Petra,Nóri,Anna és Zita azonnal le támadott hogy a ruháim még jobban állnak mint tegnap este eközben Geri,Bence,Peti és Zsolti éppen "focizzunk Virág szendvicsével "-t tartottak, Dani,Gábor és Dávid éppen valami új étteremről beszéltek,Réka pedig a telefonján ÜVÖLTVE beszélt a pasijával...Igen ez egy szokványos nap.
Be csengetéskor Kenyeres tanár bá'(csi) csapta be maga után az ajtót.
-Jó reggelt gyerekek.-üdvözölt minket fél hullán.
-Jó reggelt tanár úr.
-Mivel a mai a első földrajz óránk,ezért be mutatkozom nektek.
kb. 15 perc ment el az órából Laci bácsi (megkért minket hogy hívjuk így) bemutatkozásával,ezután pedig filmet néztünk.

Az uzsonna szünetben mindenki elő vette a kajáját és meg ettük,mi közben ki tárgyaltuk az "A"-sokat.
Az "A"-sok merőben mások voltak mint mi,ők voltak az elit osztály. Ott mindenki vagy milliomos,vagy gazdag. pff.

Suli után,mivel nem volt sok leckénk (majdnem hogy csak 2 tantárgyból) megbeszéltük a lányokkal,hogy át jönnek délután.
-Sziasztok!-köszöntem el vigyorogva,majd el sétáltam.
Az utca végén,lépéseket hallottam magam mögül. Kicsit gyorsítottam a tempómon,de még mindig halottam,ezért hátra néztem. Dávid állt ott lihegve.
-Mit csinálsz te itt?-kérdeztem.
-Fent hagytad a töri könyved.-közeledett felém,majd a kezembe nyomta a könyvet.
-Te is erre laksz?-kérdeztem,amikor el raktam a könyvet.
-Igen.-válaszolt mosolyogva a száját harapdálva.
-Megyünk együtt?-kérdeztem.
-Persze.
Út közben beszélgettünk,Dávid jó fej...nagyon.És nem is ronda,és evvel az új hajjal...ahhw. lehetséges hogy bele zúgtam?

3 órával később,már a lányokkal cseverésztünk,és diétás kólát ittunk.
-Oké. Felelsz vagy mersz?-nézett rám huncutul Anna.
-Felelek?-kérdeztem inkább magamtól,mint mástól.
-Ki tetszik?
-Dávid.-böktem ki egy kis hezitálás után.
-A Lukács??-nézett rám elképedve Petra,és Nóri és Zita és Anna.(az összes lány)
-Igen.
-Jujj! Te kis dög! Mi miért nem tudtunk róla?-kérdezte Nóri.
-Nem kérdeztétek!

Kedves naplóm...most egy nap értékeléssel jönnék amit egyszer egy könyveben láttam.
Mai nap 5\4 Ha nem kaptunk volna leckét 5-öt adtam volna :D
Dávid  5\5* Annyira...AHWWW.
Lányok 5\5* Még soha sem voltak legjobb barátaim...
Anna néni 5\5* Annyira jó nagynéni...
A szüleim 5\3 már nem fáj rájuk gondolnom.
Fáj a lábam 5\1** Fel felé jövet bele rúgtam a küszöbbe...au :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése